Powered By Blogger

maandag 20 augustus 2012

baby mutsje uit baby mutsjes breien ontwerp van mij 
ondertussen ben ik aan mijn tweede vakantie week begonnen
ik fiets elke dag een andere route en afstand  en elke week een keer naar mijn kleinkinderen.
en in de uurtjes in de avond die snel donker zijn brei en haak ik er nog wel op los heb ondertussen een derde pop gemaakt en ben vandaag aan nr 4 begonnen nr drie heet kwiebus

kwiebus nog zonder haar


en  nog een kale wiebus

    




aan komende week gaat ook kwiebus op reis naar tilburg op de fiets




twee verschillende hoeden gemaakt van plastic zakken fijn voor op de fiets 


de afgelopen week heb ik 300 kilometer gefietst neem ook een kijkje op mijn fb netty op de fiets en wildhaken



mijn projekten  




project vrijdag nieuw garen zeeman gekocht 6 bollen heb er een cape van gemaakt morgen nog meer foto;s 
gebreid op nl 10 met 45 steken 







en zaterdag was mijn allerkleinste kleikind voor het eerst bij oma op bezoek
en voor het eerst op verjaardagsfeest bij tante Annelieke lief he



Geen opmerkingen:

Een reactie posten