Powered By Blogger

zondag 28 oktober 2012

een uur eerder op dan anders

van morgen toch niet alles goed gegaan met mijn wekker 

dan nog maar even wat bloggen krantje koffie dan nog een half uurtje fietsen naar het werk 
het is nog heel erg donker buiten dat zal het om 7 wellicht niet meer helemaal zijn maar over een paar weken toch zo.

ik zie van morgen dat er een hoop weg is hier of verplaatst ik snap deze site nog steeds niet helemaal maar het gaat steeds beter sommige dingen durf ik niet te proberen.

ik wil mijn foto's ook anders maar weet nog niet goed hoe dat moet wil ook meer volgers maar ook dat snap ik nog niet helemaal
toch ga ik er van uit dat ik daar ook nog wel uit kom ben al zo ver gekomen veel van mijn leeftijdsgenoten vinden dit hele medium eng en doen er niets anders mee dan er opmopperen dat het niet deugd
maar daar ben ik het niet mee eens toch
hier nog een mooie foto van mijn jongste kleindochter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten