Powered By Blogger

dinsdag 22 januari 2013

dinsdag vrije dag sneeuw en koude


 vandaag mijn vrije dag een beetje onbestemde dag met heel veel dingen tegelijk bezig.

en eigenlijk deze foto genomen door de gordijnen heen









 mijn verjaardagsbollen komen uit mooi vind ik ze een beetje voor jaar in koude en sneeuw



 een heel klein hoekje met mijn maaksels
 werk
in uitvoering in jurkje uitproberen

 sterren bloemen ga het patroon nog vertalen
 dit was een heel lang vest ik heb er een stuk afgeknipt en daar een tas van gemaakt het vest om gehaakt voor een tweede leven
  manchetten nouwer gemaakt van een rest een fles huls gemaakt en een tas


een veel te groot vest

mouwen heel wijdt onder de naai machien


 van de onderkant die er afgeknipt is de tos gevoerd met een lap stof en opgepimt met bloemen
en handvatten van een oude tas



 een poef voor de kleinkinderen
 dezer kussens waren een omslag doek die me niet beviel nu zijn het twee kussen hoezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten