Powered By Blogger

dinsdag 30 juli 2013

tassen van plastik zakken en katoen

tasje van katoen voor mijn telefoon

een tasje van plastic zakken voor aan mijn fiets stuur


 gevoerd ook met plastic zak zodat ik ook met regen mijn telefoon in de tas kan laten

omdat deze fiets ook groen accenten heeft

over mijn beugel past het handvat en achter mijn remkabels

 knopen er op en klaar

ook mijn agenda kreeg deze week een pimp beurt met impacht van phildar

mijn lievelings auto kan ik niet betalen maar dit exemplaar is binnen hand beriek





aan de binnenkant kan ik mijn haak gereedschap kwijt
mijn tricot zomer jurk voorzien van een gehaakt randje in de kleuren van de print

even proberen een windlicht in blacklight

en omdat ik dol ben op hoeden en petten rolde ook deze nog uit mijn vingers

en een hippe beanea moest er ook nog van komen


deze worden tegenwoordig zomer en winter gedragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten