Powered By Blogger

vrijdag 15 november 2013

Het nieuwe drukke leven van een zelfstandig ondernemer met nog een vaste baan er naast
sinds 10 jaar werk ik op met veel plezier op Kentalis een zorg instelling voor kinderen en volw
 met een auditieve beperking.

na een operatie 3 1/2  jaar geleden  waardoor ik 6 weken uit de roulatie was althans mijn benen even rust nodig hadden.
 Heb ik mijn oude hobby en zelfs mijn werk van jaren geleden weer opgepakt
sinds aankomende maart werk ik daar op de  linnenkamer waar ik kleding herstel en verstel  en regelmatig bijzondere maak vragen krijg.
ook het kappot maken van kleding is een dagelijkst terug kerende  bezigheid van onze cliënten en voor ons is dan de uitdaging om er weer iets van te maken .

ik had jaren geen naalden meer aangeraakt door allerlei oorzaken uit het verleden    3 jaar geleden gingen alle  creatieve kanaaltjes weer open.
en hebben geleid tot waar ik nu sta de grote stap die ik al jaren wilde voor mijn zelf beginnen die stap heb ik dus gemaakt.
 nu gaan we er heel erg tegen aan  om u te inspireren  tot creatief bezig zijn het is gezond het is gezellig om het met meerdere te doen ook  is het een goede manier van ontspannen
 ik wens iedereen die zich bezig houd met kreatieve uitingen veel plezier en misschien tot ooit
in mijn webs
hop www.jalobra.nl  voor alles wat je maakt met naald en draad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten