Powered By Blogger

zaterdag 12 januari 2013

Ik heb er nu genoeg van   ik start vandaag met afvallen  op 4 januari 2013

ik ga met de billen bloot 1001 kilo schoon aan de haak woog ik op 4 januari 2013

start                                                          101 kilo

nu inmiddels een week verder weeg ik   98,6 kilo

vandaag gaat mijn tweede week in ik heb mijn sonja Bakker boek weer ter hand genomen  omdat ik in dat opzicht wel wat lui ben weet voldoende van voeding om dit zelf te kunnen maar het is zo gemakkelijk om naar de winkel te gaan en een verantwoord menu te kopen uit het boek

dit geeft per dag aan wat je mag eten nu heb ik haar methode al eens gevolgd en ben toen 15 kilo afgevallen.

ik ben een stress eter dat weet ik van mijzelf

en heb besloten dat het tijd wordt om daar weer wat aan te gaan doen nu een jaar geleden gestopt met roken dus nu met goede moed aan week twee beginnen ik val dus niet veel af in een week en zo wil ik er dus niet meer uit zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten