Powered By Blogger

woensdag 16 januari 2013

wat begon als een barre dag 16 januari 2013

7 uur op de fiets deze morgen.

een jas aan 2 vesten een mailot en een jogging broek en een rok goed dat het om 7 nog heel erg donker is.
9 km naar het werk fietsen de helft ongeveer gelopen het was te eng en te glad  1 uur en drie kwartier over gedaan om op het werk te komen.
dus ook nog langer werken dan maar vandaag om de tijd weer in te halen fijn dat het geen probleem is met mijn werk in een zorg instelling ik maak aangepaste kleding verstelwerk en labelen van nieuw kleding.



de weg terug naar huis was wel opletten geblazen maar goed te doen.

Thuis gekomen lopend met de oma kar boodschappen doen  lekker sonja nassie gekookt vandaag
bezig aan mijn tweede lijn week en mijn knoopjes van mijn blouse kunnen vast weer dicht. ook fijn.
Heel fijn dat mijn kinderen soms vriendinnen met een auto hebben zij hebben nu eindelijk mijn naaimachine opgehaald geerpareerd en wel fijn kan ik ook weer achter mijn machientje thuis.

als alles goed verloopt krijg ik morgen mijn breimachine hij is opgestuurd  
ik ben weer een weekeind onder de pannen heb heel veel leuk ideeën om te gaan maken.
helemaal blij. vandaag.
nu nog even een flink stuk mouw gaan breien van mijn visserstrui voor het boek.
dan moet ik nog gaan werken aan een swap dit doe ik voor het eerst dus ook spannend.
en een vest voor mijn dochter moet ook nog af dan ben ik weer helemaal bij en is er weer ruimte voor nieuwe zaken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten